Söndag!!

Dagen är snart slut....eller ja barnen ska snart lägga sig snart iallafall.
Flickorna har varit på simning idag och det gick bra, Lava simmade alldeles själv 😊
 
Efter simningen så hälsade jag på mamma en stund, hon är bättre efter sin febertripp så det är skönt!!
 
Efter jag varit hos mamma så åkte jag och Viktor och barnen till Ann-Britt o Jocke och fikade på både pannkakor och kakor och bullar. Det blev en del kaffe idag oxå 😊 jag njuter nu tills jag börjar med cellgifterna. Sen ska jag dra ner radikalt på kaffekonsumtionen. 
Det lär bli mer te istället.
 
När barnen har lagt sig ska jag läsa lite ur min bok. Titta lite på HBO, jag skaffade det igår så det ska bli intressant att utforska vad dom har att erbjuda.
Eller så kan jag ju kolla på sista delen i Masters (golf), har fastnat för det nu på sista tiden.
På tal om golf så har jag mer eller mindre bestämt mig för att börja spela när allt detta är över. 
Jag har alltid tyckt det verka så roligt och jag vill inte slösa mer tid på att grubbla, vela.
DET är inte den billigaste sporten man kan utöva men allt går om man tar lite i taget. 
Jag lär inte kunna spela på ett tag då då kan jag spara till klubbor m.m tills det är dags.
Önska mig lycka till 😊
 
 
Massa mumsande blev det hos A-B och Jocke 😊
 
 
Så här fin blev pappas lägenhet 👍🏻👍🏻
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0