Tillbaka från sjukhuset

Nu är jag tillbaka från sjukhuset. Det blev ingen slang i armen idag, ska tydligen göra det nästa vecka istället. Känns riktigt drygt att det drar ut så på tiden. Det blir om två veckor då när jag börjar med cellgifterna, inte nästa vecka som jag trodde. Jag fick en lapp med vilka mediciner jag kommer att ta och under vilken tid jag ska ta dem. Min sjukskrivning drogs fram till mitten på oktober så det blir ingen Ibizaresa för mig...riktigt tråkigt. Jag såg verkligen fram emot det. En sjuksköterska skulle ringa mig nu i veckan, vi bestämmer en dag när jag ska komma in och gå igenom biverkningarna av behandlingen. Känns bara som att det är en massa prat bara just nu. Missförstå mig inte, jag VILL inte bli dålig men jag vill bara att allt kan sätta igång så jag sen kan bli bra igen. Det hela börjar bli påtagligt nu känner jag. Sen är jag skeptiskt till hela grejen med cellgifter. Jag försöker leva så hälsosamt som möjligt. Jag juicar och äter vegetariskt. Sen ska jag mata in en massa gift i min kropp som kommer skada mina celler. Det känns så där. Alla biverkningar som jag eventuellt kommer få kan avhjälpas med....mer mediciner!! Jag som inte ens vill ta en Ipren hehe. Men men det är väl ett nödvändigt ont som man säger. Nu ska jag göra lite våfflor till mig och flickorna sen ta det lugnt innan vi ska till David och hälsa på. Ha en fortsatt trevlig tisdag allesammans ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0