Tjejträff!!

Idag blev det ett besök hos Sandra. Mia och Linn va oxå där så det blev en liten tjejträff (ja Mattias va oxå där men han räknas inte hehe).
Sandra hade lagat till en brunch som va helt underbar, tyvärr så missade jag att ta bild så ni får föreställa er den istället.
 
 
Det va så kul att träffa alla igen, nu träffar jag ju alla ändå men allihop tillsammans va riktigt trevligt.
Man ska vara rädd om sina vänner och jag är välsignad med många fina sådana.
 
 
Så här snygg är min nya cykel 👍
Har ännu inte tagit ut den på jungfrufärden.
Jag försökte övertala flickorna men dom va inte sugna på att cykla idag. 
Nova snodde åt sig grannflickans spark och försvann. Måste verkligen införskaffa varsin spark till dom.
 
Min grönsaksodling har börjat att visa sig nu 😊 så roligt att se. 
Nu är bara problemet var jag ska omplantera dom hehe.
 
 
 
 
 
 
Så vad säger ni: är det dags att plantera om dom?
 
Jag har tänkt mer och mer på hur jag ska göra med mitt hår.
En del av mig vill vänta så länge som möjligt medan den andra delen vill raka av allt NU.
Tog en bild på mig med min nya scarf som jag fick av Romina. 
Va helt ärliga nu. 
Hur tycker ni att det ser ut?
 
 
Uppskattar era åsikter!!!
 
Hej så länge!! ☀️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt klär en skönhet / Diana

2015-04-18 @ 19:16:59
Postat av: Anonym

Jättefin, kram Jenny

2015-04-18 @ 22:40:40
Postat av: Anonym

Du är så vacker så<3 / lillasyster :)

2015-04-18 @ 23:25:20
Postat av: Ann-Britt

Du är jättefin men tycker ändå att du ska vänta ett tag. A-B

2015-04-18 @ 23:45:48
Postat av: Bodel

Ärligt. Den klär dig jättebra men håller med AB vänta

2015-04-19 @ 12:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0