Varför!!

Livet är så orättvist!!
Ena stunden så gnäller man över vädret och allt annat oviktigt, sen helt plötsligt så har hela ditt liv vänts upp och ner.
Jag frågar mig själv, varför jag!!
Jag är ju för ung, det va näst intill omöjligt för mig att få cancer, jag är för ung.
I dessa stunder måste man tro att allt sker utav en anledning, jag kämpar bara nu för att hitta den anledningen.
Jag blir ledsen när jag tänker på mina flickor.
Vad har dom gjort för att förtjäna detta, dom är så små och oskyldiga. Dom ska inte behöva gå igenom detta.
Jag kommer göra allt i min makt för att detta ska gå så smidigt som möjligt för dom.
Mina små älskade änglar, det finaste jag har.


Imorgon är en ny dag, en fin dag!!
Full av möjligheter.

God Natt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0