Trött!!

Sömnen har inte infunnit sig än, frustration är ordet jag letar efter.
Klockan ringer 08.30 imorgon/idag sen börjar dagen. 
Vi ska iväg tillHalmstads äventyrsland 😊
Det blir nog det sista vi gör nu innan Lava börjar skolan. 
 
Kom på innan ikväll att jag måste hämta ut min kortison. Jag har inte tillräckligt för att klara den här cellgiftsbehandlingen.
Det får bli på måndag isåfall och det är då jag ska börja med tabletterna. 
Jag får väl räkna dom imorgon så att dom räcker till första omgången på morgonen.
Ska bli så jäkla skönt att göra mig av med alla dessa medicinerna. Det ska bli ett sant nöje att lämna över detta giftet till Apoteket. 
Sen kan jag lova er att det kommer dröja innan jag stoppar i mig fler kemikalier.
Då är det en rejäl rensning av min kropp som står på agendan.
 
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0