Bilder

Mina finingar!! 
 
 
 
Tack för en helt underbar kväll.
Det var en vacker, sagolik och inspirerande kväll....helt i kärlekens tecken.
Ibland känns det tomt men nånstans finns ändå tron på kärleken och allt vad den innefattar.
 
 
 
 
 
Vackra bruden!
 
Inte ett öga var torrt!!
 
 
Tomtebloss istället för ris...fungerade bra!!
 
Panoramabild på festlokalen!! fantastisk bordsdukning!!
 
 
Maten va jättegod!! 
Jag åt fortfarande fisk när jag meddelade min meny för toastmasterparet, så det fick bli fisk för hela slanten.
 
 
Varmrätten fick jag tyvärr ingen bild av men den va supergod den med.
 
Istället för tårta så blev det cupcakes!
Dom va så så goda!!
 
 
 
 
 
Tack än en gång för en underbar kväll!! 
 
Kärleken är den största gåvan och den starkaste kraften av dem alla.
Jag lever med förhoppningen att jag får uppleva den här dagen en vacker dag, den dagen med en vacker vit klänning på mig.
Dagen som jag kan dela med mitt livs kärlek!!
Jag är säker på att den dagen kommer komma!!
 
God natt allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0