Ett gott skratt

Förlänger livet sägs det. 
Jag vill skratta mig igenom mitt liv, vara lycklig.
Det finns olika metoder för att uppnå detta.
Just nu tittar jag på Modern Family på netflix. 
Senare ska jag träffa pappsen över en fika i stan.
Jag ska även hämta upp mina flickor efter att jag fått min spruta på sjukhuset.
Alla dessa tre sakerna förgyller min vardag.
Jag försöker att se det positiva i vardagen, även om det ibland är svårt. 
Det är ett medvetet beslut som fler borde anamma.
När livet ger dig citroner...gör lemonad!!!
 
Mina kära syster sov över här inatt. Det va mysigt att skratta till VÄNNER tillsammans.
Jag inser mer och mer nu att det snart är slut med detta. 
När jag börjar jobba igen så blir det tillbaka in i ekorrhjulet.
Det kommer nog bli skönt det med men nu vill man bara passa på ännu mer att njuta.
 
Jaha då va det dags att klä sig, även om min mysiga morgonrock är vääääldigt lockande.
Ska bli mysigt att träffa pappa lite.
 
Ha en underbar tisdag allihop.
 
 
 
 
Lite bilder från gårdagens besök i Klippan.
Jag och barnen va och hälsade på min och Saras gamla dagisfröken.
Många minnen kommer tillbaka när man går innanför deras dörr.
Tyvärr så hinner man inte träffas så ofta som man vill, men vi uppskattar dom stunderna vi får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0