Lyx en vanlig onsdag!!

 
 
Jag behövde skämma bort mig själv lite idag. 
Gott vin och lite ost med vindruvor va precis va jag behövde.
Barnen är hos Viktor så jag kunde få lite egentid.
Nu är det lite netflix och sen ska jag välja ut en riktigt bra film som jag ska njuuuuta av. 
 
Jag hälsade på Fia idag. 
Det blev några kannor kaffe hehe.
Jag är så glad att jag har mina fina vänner, utan dom är man ganska vilsen.
 
Ont i benet idag efter den tråkiga sprutan.
Alla rum va väldigt fräscha, jag kände mig ganska okej....tills jag gick in i rummet...och såg samma gamla stol.
 
 
Det ser ut som att man borde bestämma sin sista måltid istället för att få en spruta.
Stolen är på riktigt väldigt skrämmande...eller är jag lite känslig kanske.
Nu är det iallafall 3 hela veckor innan jag måste gå dit igen.
 
God kväll allesammans!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0