Måndag

Hade Nova hemma idag, mysigt!! 
Tänk att det är sån skillnad på att ha ett barn hemma och två.
Det är väldigt viktigt att ta lite tid för var och en ibland. 
Dom behöver känna sig i fokus för en gång skull.
När jag säger i fokus så menar jag inte bara utan sin syster. 
Dom behöver ha dig och bara dig...inte din mobil.
Inte din dator.
Inte din musik.
Inte din tidning.
Bara dig!!! 
I dagens samhälle är det svårt att ge barnen uppmärksamhet....samtidigt är det lika lätt som det alltid har varit.
Man får bara bestämma sig för att lägga allt åt sidan.
Som ibland när vi ska ut i skogen och ha det mysigt, då är jag så upptagen med att fotografera allt att jag glömmer att vara i nuet.
Jag glömmer att njuta av mina barn så som jag allra helst vill göra.
 
Lev här och nu....innan det är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0