Oroa dig inte

Samtalet kom och det fortlöpte precis som jag trodde.
Sköterskan hade pratat med Martin och han sa "oroa dig inte, det är antagligen bara din menstration som är på väg tillbaka".
Jag har sagt det innan och jag säger det igen...jag gillar INTE ordet antagligen.
Jag skulle dessutom fortsätta på mina tabletter tyckte han.
Jag ville bara skrika i telefonen "men dom fungerar ju uppenbarligen INTE" men väluppfostrad som man är så lyckades jag pipa fram ett "Okej, men är det verkligen en sån bra ide när det står så på varningstexten på tablettasken"
Jakande hänvisade hon mig till Doktorns order.
Så nu väntar jag på en läkartid som antagligen kommer inträffa i januari där vi ska bestämma om jag ska få ytterligare en spruta med ytterligare mer kemiska substanser som manipulerar min kropp.
Låter jag aningen negativ är det för att jag antagligen är just det.
Jag är trött på detta.
Men jag får väl lyssna på vad doktorn säger och va en duktig patient.
 
Så god natt allesammans, sov så gott!! 
In i drömmarnas värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0