Söndag

Vilodagen idag. 
Med tanke på hur min natt va så är jag glad för det. 
Jag hatar verkligen att vara dålig.
Febern har lagt sig iallafall, nu är det bara huvudvärken kvar.
Jag tror att febern är orsakad av mina blödningar. 
Min kropp fungerar inte som den ska just nu.
Jag hoppas att allt lägger sig snart.
Läkaren sa att jag skulle fortsätta med min tabletter och det har jag gjort.
Jag vill bara träffa läkaren så fort som möjligt så jag kan få reda på vad som händer i min kropp.
Om jag nu måste ta ytterligare en spruta...vad är så bieffekterna?
Vilka skador kan detta orsaka?
Kan skadorna bli permanenta?
Många frågor snurrar runt i huvudet.
 
Just nu är det väldigt mycket som är rörigt, förvirrande. 
Jag försöker att se fyren i dimman känns det som.
Ljuset ska leda mig rätt.
 
Barnen har ätit och nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på en film.
När allt annat verkar rörigt så är dom min säkra klippa. 
När allt är mörkt så är dom mitt ljus. 
Så nu ska jag tanka lite kärlek från mina älsklingar.
 
Hej så länge 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0