Fågelparken

Idag ska vi till fågelparken. Vädret är varmt men ändå lite för kallt för att vara på stranden. 
Försöker fokusera på barnen nu, dom är mina stjärnor. 
 
Inatt sov jag i stan, det va skönt att komma hemifrån. 
 
Nu är det nya tag som gäller 😊
Jag ska ringa ett samtal idag som kan komma att påverka väldigt mycket....till det positiva alltså. 
 
Jag va med pappa igår när han fick sina cellgifter. Det gick bra men han hade rätt ont i armen efteråt. 
Han ska få en portacat in opererad den 27. Det ska bli skönt att han slipper smärtan. 
Pic line blev ju inte det bästa valet för honom så nu satsar vi på denna istället. 
 
Vi va på väla en sväng innan behandlingen och efter 😊
Pappa skulle fixa ny mobil och jag fick köpt en ny laddare till min "lilla gris".....min andra fick ju fötter för några dagar sedan. 
 
Nu sitter jag på tåget hem...lyssnar på musik och njuter av ensamheten. 
Ha en solig och underbar dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0