Middag i Billesholm

Äntligen hemma och redo för ett par avsnitt av Greys Anatomi. 
Efter fågelparken idag så åkte jag och Viktor hem till Fia och Christian. Vi grillade och snackade skit....precis som förr i tiden, det va riktigt trevligt. 
Imorgon blir det mer grillning, Anna och Peter kommer hit på middag. 
Barnen leker, jag och Anna snackar lite skit och killarna försöker leka byggare Bob 😊
Det va så det va förr i tiden och troligtvis så kommer det bli exakt likadant imorgon hehe. Gamla vanor är svåra att bryta hehe.
 
Tänkte lite på behandlingen som väntar på tisdag. Tankar kom....kommer jag må lika dåligt? 
Undrar hur jag kommer bli när jag tar dom smärtstillande tabletterna. 
Jag vill gärna veta om jag kommer kunna ha barnen till exempel.
Är det någon som har tagit dessa tabletterna (oxynorm) och kan berätta hur dom påverkar en??
 
Va rädd om er!!
God natt! 
 
 
 
 
 
 
Tack Viktor, Ann-Britt och Fia för en supertrevlig dag ☀️

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tack själv, det var trevligt 😊

2015-07-18 @ 07:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0