Möte med doktorn

Sitter just nu och väntar på att få träffa min dkotor. 
Känns bra för jag har en del frågor.
Jag har börjar få ont i bröstet som jag opererade och jag vill gärna veta varför. 
Sen vill jag veta om det finns nåt smärtstillande som jag kan få inför nästa behandling.
Måste oxå berätta att jag ska iväg efter min sista behandling. Han får skjuta fram strålningen till mig.
Det ska bli så skönt att komma iväg.
Jag har blivit förkyld igen....tråkigt tråkigt!!
Näsa och ögon rinner hela tiden.
Är det inte det ena så är det det andra.
 
Jag och Viktor va med barnen vid Odensjön igår. Det va riktigt mysigt 😊 älskar att se barnen skratta och leka. 
Jag blir lycklig genom deras lycka.
Älskar mina små troll. 
Jag ska iväg idag och köpa fläktar till deras rum. 
Det va bastu där igår 😕
 
Nu är det snart min tur. 
Jag håller er uppdaterade.
 
Hej så länge ☀️
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0