Nervös

Imorgon ska pappa opereras. Det är en standar operation men jag är ändå orolig och nervös. 
Jag ska hämta honom efter operationen och köra  honom hem. 
Känns som att det är väldigt mycket just nu.
 
Ögonen har börjat rinna igen, tröttsamt!!
Jag har haft ont i Kroppen hela dagen idag, klarade mig ändå till kvällen innan jag va tvungen att ta en tablett. 
Pappa och Romina va här vid lunch, vi snackade och drack lite kaffe.
Pappa visade mig bilder på hotellet i Turkiet.
Jag längtar verkligen dit nu. 
Först nu som jag inser hur viktigt det är att ha en morot, något att se fram emot.
Nu när jag ligger i soffan och känner hur det gör ont lite överallt så är det guld värt att kunna blunda och tänka på resan som vi ska göra.
Jag behöver få lugn och ro i min själ.
Det har varit för mycket kaos nu på sista tiden...och jag orkar inte må dåligt längre. 
Så jag bestämmer mig nu....inga mer tårar, ingen mer ånger. 
Nu ska jag fokusera på att må bra, att vara lycklig.
Dom säger att tiden läker alla sår....det är sant!! 
Jag har alldeles för många fina människor i mitt liv för att sitta och deppa!! 
Alla dessa underbara människor som älskar mig för att jag är jag....ingen annan än just jag.
Ni är så otroligt viktiga för mig och jag säger det alldeles för sällan men så är det. 
Utan min familj och mina vänner hade jag varit så tom, så ihålig.
Jag kämpar som bara den just nu, det är för er!! 
Det är för mig men samtidigt är det för er ❤️❤️
Jag vill bli gammal och "strösslig" med er allihop.
 
Nu ska jag lägga mig och sa lite i boken som jag fick låna av Fia. 
Jag kommer inte kunna somna ändå så.
 
 
Den har börjat lite segt men jag hoppas att den blir bättre.
 
Här är förresten lite bilder från skogsturen idag:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0