Nya mediciner

Läkarbesöket gick bra. 
Jag fick nya mediciner mot smärtan. Så nästa behandling om en vecka borde vara lättare.
 
 
 
Det enda negativa va att läkaren skrev ut medicin mot svamp i munnen samtidigt. 
När jag sedan läste anvisningarna på denna medicinen så stod det att det INTE fick tas i samband med medicin mot SVAMP!! Kan tycka att läkaren borde upplysa mig om det kanske. Det är inte alla som läser dessa anvisningarna ju.
Om jag hade tagit båda två samtidigt så skulle tydligen effekten öka av medicinen, kul att vara helt borta ju.
 
Sen frågade läkaren mig om jag hade fått hormobeduinen nu sist när jag fick behandling. 
Inte vad jag vet sa jag. 
Jag såg hur han blev väldigt nervös och obekväm. Tydligen så skulle dom påbörjat den behandlingen förra gången. 
Fast 3 veckor hit eller dit gör ju ingen skillnad sa han.
Medan han sa det så skrattade han nervöst. 
Känns jättebra ju.
 
Utöver det så gick allt bra.
Nu sitter jag på tåget på väg in till sjukhuset.
Jag ska in och göra ultraljud på hjärtat.
Läkaren sa att det va rutin men det känns ändå nervöst. 
 
Min förkylning har inte blivit bättre. Jag nyser som bara den och ögonen rinner fortfarande. Det börjar bli riktigt frustrerande att inte känna nån smak. 
Jag är sugen på allt men ingenting smakar nåt. 
Hoppas att det lättar snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0