På sjukhus

Jag va inne igår och idag och ska in imorgon igen. 
Det är inte jag som är dålig utan det är min kära far. 
Hans PIC line har blivit infekterad IGEN. 
Förra som han satte in blev inte bra heller så den fick dom ta ut. 
Nu va hela armen svullen och han hade fått feber. Så det blev ingen behandliNg för honom igår.
 
Jag hade tur tydligen när jag satte in min PIC. Det är inte ovanligt att det blir kompilationer.
 
 
 
 
Hehe vi passade på och åt lunch på lasarettet idag. 
Det blev fisksoppa och kycklingpytt. 
Barnen va väl inte så imponerade men å andra sidan så är dom inte det av nåt nu för tiden hehe. 
 
Nu ska vi snart iväg och träffa Anna och Adam. Barnen har tjatat om att få leka med Adam nu eTT tag, nu är dom hemma från utlandsresan så då passar vi på.
 
Så skönt att äntligen ha lite tid med mina små favoriter. Älskar mina flickor!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0