Se det bra i det dåliga

Det är så så viktigt. När allt känns som skit är det viktigt att man se förbi det negativa och hittar ljusglimtarna.
Mina ljusglimtar heter Lava och Nova ❤️
Idag hade vi en riktigt mysig dag. 
Vi åkte först hem till Fia och hälsade på, Viktor följde oxå med 😊
Sen åkte vi allihop in till stan för lite familjetid.
Åt kinamat och tog hål i öronen på Nova och sedan tog vi promenad till lekplatsen. Allt detta innan höjdpunkten....BIO!! 
Barnen hade roligt och det hade jag i Viktor oxå.
Skönt när man kan vara i nuet, inte bli avbruten och vara disträ. 
Det har jag varit ett bra tag nu...men det är nya tider nu. 
Har ni hört utrycket "idag är den första dagen i resten av mitt liv"
 
För mig så är det dagens sanning!!
 
 
Turbo håller mig sällskap när jag avverkar några avsnitt av Greys Anatomi.
 
 
 
 
Nova va lite skeptisk innan örhängerna va på plats!!
 
 
 
 
Det va gott med Kinamat.
 
 
 
 
Nu är det God natt för mig.
Imorgon ska jag följa med pappa när han får sin behandling.
Jag glömde kanske nämna det men mina värden va för dåliga i måndes så jag fick aldrig någöra cellgifter igår. 
Jag måste vänta till på tisdag nu.
Det va nog lika bra ändå, jag va så disträ igårmorse så jag glömde ta mina kortisontabletter. 
Jag skulle ha tagit tabletter i måndes oxå men då va det lite smått kaos så det blev inte heller av.
Så nu fokuserar jag på nästa tisdag.
 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0