Grattis lillebror!!

Nu har han tagit studenten, lillebror Kewin. 
Fast han är inte så liten längre. 
Han ska snart bli pappa och är ett steg vidare ut i vuxenvärlden. 
Kewin har haft oddsen emot sig men har ändå tagit sig dit han är idag...jag är stolt över honom. 
Jag kommer hjälpa honom så gott jag kan...alla människor behöver en hjälpande hand nån gång i sitt liv. Vissa behöver fler hjälpande händer. 
Så länge man tar emot den hjälpen man får och gör det bästa av det så kommer det alltid finnas någon där vid din sida. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Studenten va mycket trevlig med god mat och trevligt sällskap. 
 
Jag själv kunde inte följa med och vara med när Kewin sprang ut. 
Min behandling denna gången har tagit mer på kroppen. Jag va fortfarande trött och illamående idag. Jag kände inte att jag va i körandes tillstånd.
Jag märker att kroppen tar mer och mer stryk för varje behandling.
Det tar längre tid att komma igång liksom. 
Jag känner att jag blir känsligare ju mer tiden går. Modet sviker en lite oftare nu....men jag kämpar på. 
 
 
Det är dessa små änglar som gör att man orkar.
 
 
 
Mys med katterna ❤️❤️❤️
 
Ha en fortsatt trevlig student!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0