Hej hej!!

Nu är jag riktigt sugen på att köpa en byrå. 
Kollade lite innan idag när jag hade lite tid över och jag hittade denna.
 
 
Vad tycker ni??
 
Sofia va här idag och åt lite lunch, drack lite kaffe. 
Det va riktigt trevligt. 
Jag träffar henne igen på fredag när det är midsommar...ska bli riktigt kul.
 
Jag och barnen va ute och promenerade innan...skönt väder och lite motion mår man bra av. 
Vi promenerade ner till ankorna sen gick vi till dagis och hämtade deras cyklar.
Nova skulle lämna sina inbjudningskort till sitt kalas, hon va väldigt stolt när hon lämnade kortet i brevlådan 😊
 
 
 
 
Nu är det kväll för mig.
Får besök av andra Sofia då 😊
Blir lite mer kaffe då.
 
Hej så länge ☀️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0