Naturen läker!!

Va ute i naturen idag. 
Känner mig verkligen hel när jag kan vara ute i det gröna och bara vandra och vara ett med naturen.
Tankarna flödar och energin fylls på. 
Alla små saker, vackra saker som vi vanligtvis inte hinner se...ser jag.
Jag är tacksam för all den skönhet som finns runt omkring mig.
 
Som taget ur en arlareklam 😃
 
 
 
 
Känner energin flöda runt omkring mig.
 
Dom säger att ensam är stark....det är fel!!
Jag behöver alla mina älskade vänner och min underbara familj för att kunna leva ett lyckligt och givande liv.
 
Alla kan skapa nåt vackert ur kaoset.
Jag såg dessa spindlarna när jag promenerade, jag tänkte:
Som dom kämpar, alla odds emot sig med tanke på att dom gör sitt nät mitt i en gångstig. Men dom ger inte upp. Även när nätet har trasats sönder för 100:ade gången så börjar dom ändå om på nytt. 
Lärdom: Man ska aldrig nånsin ge upp, envisheten och beslutsamheten leder dig så småningom rätt och du når dit mål.
 
 
Solen ger verkligen liv. 
Jag är som ett levande solcellsbatteri.
 
Nu ska jag hålla kväll. Hoppas ni har haft en bra lördag. 
 
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0