Äntligen hemma!!

Barnen sover och jag ligger nerbäddad i soffan med två täcken över mig. 
Det va kallt i vinden idag men skönt så fort solen tittade fram.
15000 biljetter hade sålts hörde jag....det kändes får jag loch att säga.
Jag känner mig dom en gnällig kärring när jag säger detta men....vilka jäkla idioter det finns. Alla trängdes och puttades, brydde sig inte det minsta om att barnen va där. Dom Är visserligen inte speciellt stora men dom syns väl ändå lite.
En dam (kärring) gick ner Nova och tittade på henne när hon låg på marken...hon sa: flytta dig för fan. 
Seriöst, gör man så? 
Tur att jag kan behärska mig och inte ge efter för dom spontana reaktionerna.
 
Det kändes väldigt konstigt att se berusade människor mitt på Välas parkering!! Ovant liksom hehe.
 
Barnen sjöng med i låtarna och hade roligt. Dom blev jätteglada när moster Sara och kusin Johanna kom dit.
 
Nu ligger jag här i soffan och suktar efter choklad. 
Har ett otroligt sötsug just nu. 
Funderar på att göra en juice kanske...tror inte att det hjälper.
Vet ej om det är för att nästa behandling närmar sig. Omedvetet vill jag kanske äta äta äta nu medan jag kan. Vet om att jag kommer må skit sen ju. 
Fast jag vill inte ge efter för suget...jag är starkare än så. 
Min kropp behöver bra saker, inte nåt jäkla choklad.
Nä det blir lite solrosfrön istället.
 
Imorgon blir det kalas för hela slanten...ska bli kul 😊
 
 
 
 
 
(Påminn mig att Nova måste tvätta håret imorgon 😂 )
 
 
 
 
En bra dag med dom två jag älskar mest ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0