Blunda så går det bra

Nu har jag legat i sängen i typ 48 timmar. 
Den nya medicinen som jag fick va ju inte speciellt bra. 
Det känns som att om jag blundar så klarar jag av illamåendet. Så fort jag öppnar ögonen så vill jag kräkas. 
Denn gången va mycket värre än förra gången, det gör mig orolig, jag ska ta 4 behandlingar till. 
Tanken slår mig om man kan avbryta det hela. 
Jag vill inte må så här.
 
Pratade med Viktor idag, han undrade om jag ville ha barnen imorgon. 
Skuldkänslorna kommer direkt, jag vet att jag inte ska ha dem men lik förbannat så är dom där ändå.
Jag pratade med flickorna och det va skönt!! 
Lava ville att jag skulle ta tempen på henne när hon kom hit hehe...hon va lite hostig sa hon 😘
 
Nu ska jag försöka få i mig lite mat. 
Vägde mig innan och jag har gått ner ett kilo. 
Men jag tar igen det sen när aptiten kommer tillbaka.
 
Hej så länge ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0