Feber igen!!

 
Febern har kommit tillbaka och då är det bara att åka in igen. 
Nu när jag va inne och tog mina prover så sa sköterskan att mina värden inte va så bra för att ha tagit sprutor nu i en vecka men dom va fortfarande så pass bra att dom inte behövde göra nåt. 
 
Jag drog mig för att åka in, känner mig som en jäkla nåldyna. 
Men nu är det som det är iallafall och det är bara att gilla läget. 
Jag mår bra i övrigt (om man räknar bort den envisa förkylningen).
 
Jag återkommer med med info så fort jag vet nåt.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bella, jag vill bara du ska veta att jag tänker på dig och skickar styrka via universums eoner! Du e en fighter och jag ser upp till dig! Hör av dig om du behöver nått! Många kramar josse

Svar: Tack för dom fina orden, dom värmer. ☀️
bella

2015-05-23 @ 06:23:15
Postat av: Anonym

Krya på dig. Kram jenny

2015-05-23 @ 12:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0