Feber

Inatt va det inte kul. 
Min förkylning har nu satt sig i bihålorna och jag fick feber inatt. 
Jag blev orolig eftersom sjuksköterskan på onkologen har varit väldigt tydlig med att jag måste söka hjälp om jag får feber.
Jag tog en tablett och lade mig igen...fick lite sömn.
Ringde till onkologen som bekräftade att det va dom som hade försökt nå mig i torsdes, mina värden va inte bra.
Hon sa till mig att åka ner till vårdcentralen och be dom ta prover och se om jag behöver antibiotika. 
Sagt och gjort jag åkte ner. 
Efter att jag suttit där i över en timme bara för att få reda på om jag skulle få en tid eller ej så gav jag upp. 
Ringde onkologen igen och dom insisterade på att jag åkte in till akuten istället. 
Här sitter jag nu.
 
 
Ont i huvudet och i bihålorna. 
Den här dagen kunde varit bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det?

2015-05-04 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0