Jag blir så trött

Vad tycker ni om detta:
 
 
Helt underbart att komma hem till detta. 
Jag gick direkt till ordförande men hon va i Stockholm.
Så jag får väl ta det samtalet imorgon.
Jag anser att det inte är rätt att stänga in katter som alltid har varit ute. Min åsikt är minst lika viktig som deras så detta ska bli intressant.
Tycker bara att det är troligt att dom använder sig av skrämseltaktik. 
Jag har alltid föraktat beteendet när man känner att man måste skriva lappar istället för att ta det med personen ifråga. 
Men det är okej!! Även om dom inte är så mogna och väldigt konflikträdda så är jag helt lugn. 
Allt som krävs är ett enkelt samtal.
 
Snart ska jag iväg på ett föreläsning och det ska bli så roligt!!!
 
Hej så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fegt

2015-05-07 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0