Klippning!!

Ja det va väl dags för flickorna att bli klippta. 
Dom blev väldigt nöjda.
Här är resultatet:
 
 
Här blir det lite reklam för frisören oxå ser jag 😃
 
 
 
Skönt att ha det gjort.
Tanken va att vi skulle gått ner till skaterampen sen efteråt men himlen öppnade sig så vi fick strunta i det.
 
Vi åkte hem och lagade lite mat istället. 
Barnen ville ha fiskgratäng och jag gjorde en gryta med qornkorv och kikärtor.
Jag plockade oxå lite sallad i min odling och lite tomater.
Känns verkligen så där extra bra när man kan odla sina egna grönsaker.
Jag väntar otåligt på slanggurkan som ska komma. 
Mina andra tomatväxter bär inte heller frukt än. Dom har blivit stora men jag ser inte en tillstymmelse till tomater. 
Vet ni hur länge man måste vänta innan det kommer nån röd liten växt??
 
 
Jag hoppas att vädret blir bättre imorgon, jag vill ju njuta av baksidan nu. 
Jag vill ta fram dynorna och lägga mig och njuta av solens strålar i mitt ansikte.
Höra vattnet porla och fåglarna kvittra...det är livet.
Mamma har tittat på ett his uppe på Söderåsen, jag vet var jag kommer vara ganska mycket om hon köper det. 
Det finns inte mycket som läker en trasig själ som en lång promenad i det gröna. 
Back to the basics kallas det.
Hitta dig själv, tvinga dig själv att lyssna till ditt inre. 
I vår vardag finns det alltid störningsmoment. Saker som hindrar dig från att lyssna på din intuition. 
Åk ut till skogen och bara gå, gå och lyssna till ditt inre. Jag lovar att du kommer bli förvånad över vad du får höra.
 
 
 
Jag och Gizmo njuter i vår lilla gunga i uterummet.
 
 
Hej så länge ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0