Kvällsmys hos Viktor

Det blev middag och fredagsmys hemma hos Viktor. 
Han bjöd på tomat och basilikaröra till lax, pressad potatis och sen köpte jag med mig avokado 😊
Nu tittar vi på film och äter gott tills vi ska hem och lägga oss.
 
Jag syndade idag 😋
 
Haha okej den bilden blev kanske inte så smickrande men det gör väl inget 😂
 
 
Kalle Kunskap
 
Så här ser maten ut innan den ska in i ugnen.
 
Innna idag så var jag, Romina, Rickard och Pappa och hälsade på Robin i hans nya lägenhet. 
Jättefin va den 😊
Sen efter det så åkte vi och slog lite bollar i Laröd. 
Det var riktigt roligt och jag längtar till jag Kan börja med golfen. 
 
Dessa fina blommorna fick Robin av pappa.
Njut av det vackra i livet mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0