Oj då!!

Ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på några dagar. 
 
Jag var på sjukhuset igår och fick min PIC-line omlagd, tog mina blodprover och sen stack jag tillbaka till Bjuv och tog mitt cellprov. 
Jag va väldigt flitig. 
Jag va även och handlade smultronplantor och jordgubbsplantor. Några blommor som jag satte upp i uterummet och äntligen fick jag upp min hänggunga. 
 
Min förkylning har tyvärr inte gett med sig, snarare blivit värre. 
Igår va det sommarfest på barnens dagis och jag kände att det tog en del på krafterna. 
 
Jag vet att jag måste försöka ta det lite mer lugnt och inte göra saker HELA tiden....men det är svårt. 
Jag har nu ingen som helst ro i kroppen. Jag vill göra saker hela tiden och inte "slösa" bort mon tid. 
Konsekvensen av det är att jag aldrig blir frisk. 
 
Lite bilder från sommarfesten.
 
 
 
 
 
 
Idag va jag och Viktor iväg med Nova och promenerade vid mölledammarna. 
Här är lite bilder från det:
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag försöka krya på mig. Ni får ha en fortsatt trevlig dag. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Var Lava ensam hemma? 😉😚

2015-05-22 @ 16:33:31
Postat av: Isabelle Dahlberg

Hehe nej det va hon inte 😋

2015-05-23 @ 21:49:09
URL: http://bellabuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0