Söndag

Barnen är med Sara på Sofiero och jag sitter just nu på espressohouse och ska mumsa på lite lunch/middag.
 
 
Låter som jag har det superlyxigt just nu hehe. Sanningen är den att jag hämtade pappa i Lund och då passade Sara barnen. Dom hade visst nåt jippo på Sofiero så hon drog dit 😊
 
Nu ska jag strax hämta flickorna ( dom höll på till 16) sen ska vi ta en sväng hem till mamma. 
Kanske titta lite hockey 😊
 
Och vet ni vad!!!!
Jag har inköpt min första golfprodukt, håll i er...det är en Callaway 😝
Jag, Romina och Rickard va på Dormys eller va det nu heter och där köpte jag en golfhandske 👋🏻. 
Så nu fattas bara....allt annat hehe. Men det va kul att köpa första saken. Känns som man är på gång liksom.
Ska verkligen bli kul att börja.
 
Ha en fortsatt trevlig Söndag ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0