Söndag!!

En speciell dag idag, det är fars dag. 
Jag måste säga att jag är så tacksam att min pappa är just MIN pappa. 
Det finns bara en som han och han är älskad.
Han behöver egentligen ingen dag för att veta att han är älskad, eller ja det hoppas jag iallafall.
Grattis på fars dag iallafall pappa!!
Tillsammans är vi starka.
Jag vet att du går igenom en jobbig tid du oxå...men jag vet att du kommer fixa det galant.
 
Imorse va det simträning för barnen. 
Vi passade på och ta en groupie 😊
 
 
 
Jag är så tacksam för mina små busfrön.
Just nu är dom väldigt retliga mot varandra, syskonkärlek hehe.
 
Efter maten idag så kände vi oss lite rastlösa.
Det blev en tur hem till Fia så barnen kunde leka.
Man lurar sig själv lite nu när det blir mörkare fort. 
Man tycker att det är för sent för sådana besök.
Men vem bestämmer när det är för sent? 
Jag tycker det är jättekul när man kan träffas så där spontant.
 
 
Imorgon blir det ett samtal till vårdcentralen tyvärr.
Har haft ont i magen nu i två dagar och fått känningar till urinvägsinfektion igen.
Man blir ganska uppgiven när det händer men det är bara att ta tag i det igen och se om jag kan få en bättre medicin denna gången.
Det är kanske något annat som gör att infektionen kommer tillbaka, vill gärna gå till botten med detta. 
 
Nu ska jag läsa lite i min bok och dricka mitt te.
Just nu i denna stunden så mår jag bra, jag håller kvar den känslan ett tag till ikväll.
 
 
Ät grönt och va rädd om dig själv och våra djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0