Läkarbesök

Då va det dags för en ny omgång med strålning.
Lite ångest över det hela imorse men det va bara att svälja och köra på.
Det gjorde ont som vanligt och tröttheten kom som vanligt.
 
 
 
När jag sen va klar så åkte jag tillbaka till hbg och vandrade vidare till mitt möte med läkaren.
 
Mötet va väl inte som jag trodde. 
Tydligen så väger försäkringskassans ord tyngre än min hälsa och mitt välmående.
Ja sa till Martin att jag inte kände mig redo att börja jobba nu snart, allt är fortfarande så så rörigt i mitt huvud.
Men hans svar va att försäkringskassan behöver en realistisk rehabiliteringsplan och därför kunde han inte sjukskriva mig till årets slut.
Det kändes ju inte så bra. 
Men jag får väl helt enkelt prata med Annika och se vad hon säger. 
Jag vet iallafall att jag inte är redo att börja jobba igen.
Man måste lyssna på din kropp och min säger STOPP.
 
Nåt positivt är att mina ögonfransar har börjat växa ut. 
Känns som ett steg i rätt riktning.
 
 
 
Nu ska jag mysa ner mig i Rominas och Rickards soffan. 
Ha en fortsatt mysig måndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0