Sökandes efter svar

Läkaren som ringde igår berättade oxå för mig att jag inte hade B12 vitaminbrist. Min sköldkörtel va tydligen bra.
"Bra nyheter" tänker ni nu!! 
Nej! INTE bra nyheter tänker jag. 
Om jag nu inte lider av någon brist och min sköldkörtel är helt okej....varför känner jag då som jag gör?
Varför domnar mina fötter och tår bort. 
Jag har i nuläget ingen känsel alls i 4 av 5 tår. Jag har känselbortfall i delar av min vänstra fot.
Jag har hjärtklappningar och mitt hjärta rusar VARJE dag.
Jag känner mig yr och kan knappt konsentrera mig tillräkligt mycket för att föra en konversation.
Jag glömmer saker hela tiden....hela hela tiden.
OM detta hade berott på en sån enkel sak som en vitaminbrist så hade jag blivit lycklig.
Nu fick jag beskedet att så inte va fallet.
Jag är långt ifrån lycklig.
Det känns som att jag hela tiden söker efter svar.
Svar som just nu känns så så avlägsna.
 
En dam som åkte sjukhuspendeln hade gått igenom samma behandling som jag.
Hon tog oxå dessa hormontabletterna.
Hon fick oxå sprutor med herceptin.
 
Hon hade INTE hjärtklappningar.
Hon hade INTE bortdomnade tår.
Hon var INTE yr.
Hon glömde INTE bort saker hela tiden.
 
Vad ska jag tro??
Var är mina svar?? 
Min kropp försöket säga mig något....och det känns som att jag har svaret precis framför mig...men jag kan inte se det.
 
Idag har jag fått en ny befattning.
Jag kan numera stolt titulera mig som klassförälder.
Jag har ingen aning om vad detta innebär men jag är övertygad om att jag kommer fixa det bra.
Jag vill vara delaktig i mina barn.
Det är ju för dom jag lever.
Jag vill göra en skillnad....för dom...för alla.
Jag vill så mycket....och jag blir så arg och frustrerad när jag inte orkar.
Jag kan som sagt knappt föra en dialog....men detta ska jag minsann klara. 
Jag ska åtminstånde göra mitt bästa.
 
Chef
VD
President
Kung
 
Jag har den bästa titeln av alla.
Den slår dessa med hästlängder.
Den får mig att vara stolt.
Den gör mig ödmjuk.
Den gör mig rädd och glad på samma gång.
Denna titeln är verkligen meningen med MITT liv.
 
Titeln är MOR ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0