Söndag!!!

I vanlig ordning så är söndagen fylld med en massa ingenting.
Det är skönt att bara vara.
Barnen är ute och leker och jag har tänt några ljus. Väntar på att Sara ska komma förbi med tjejerna.
 
Jag måste motstå impulsen att åka till Bauhaus och köpa höstblommor. 
Har ju slängt alla mina blommor så nu känns det tomt. 
Jag vill omge mig med en massa liv och skönhet och det är just det blommor/växter är för mig. 
Men blommor är ju tyvärr inte gratis...så jag får snällt vänta till pengarna börjar trilla in. 
 
Tills dess får jag njuta av skönheten i det fria.
 
 
 
 
 
Jag hör verkligen hemma i det gröna, det vilda...vår underbara natur. 
Nu börjar hösten smyga sig på, alla vackra färger. 
Gå ut i närmaste skog så kommer du befinna dig i ett skådespel.
 
 
Katterna njuter av solens värmande strålar.
 
 
 
 
I Fredes va jag och lämnade fler prover. 
Läkaren ringde mig tidigt och sa att hon ville att jag skulle komma in och lämna ytterligare blodprov och dom skulle göra en odling till för att se vilken typ av bakteri som jag har i mig.
Hon pratade om min sköldkörtel och mitt blodsocker. 
Jag va ganska yrvaken så jag minns inte så mycket av vad hon sa. 
När jag kom ner till vårdcentralen så såg jag dock att sköterskan fyllde i en väldig massa rutor på blodprovspappret. 
Jag skulle få svar nu i veckan...så det är väl bara att vänta. 
Det har man blivit ganska bra på....att vänta.
 
Tröttheten vägrar att släppa taget om mig. 
På grund av att jag inte sover så bra på natten så har jag fått en kronisk huvudvärk nu. 
Det gör mer eller mindre ont varje dag. 
Värst är det på kvällen.
Just nu känns det väldigt motigt att trycka i sig värktabletter oxå. Min lever måste gråta floder just nu.
 
Imorgon fortsätter strålningen. 
Nu har det börja göra ont under strålningen. Detta är tydligen inte vanligt så dom gjorde nåt test och röntgen förra gången. För att se så dom inte strålar mig för mycket.
Men jag har ju reagerat så illa jag kan på det andra, det är klart jag ska få det värsta nu oxå. 
Seså, va inte så negativ Bella!!! 
Nä jag är bara realist!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0