Förresten...

...Det va den 11 augusti som jag fick min sista cellgiftsbehandling. Det är alltså 39 dagar sedan.
Tänkte visa hur mycket håret har växt tills nu.
 
 
 
Håret är fortfarande "mjukt".
Det kliar ganska mycket men det är nog ett bra tecken. 
Jag själv måste hejda mig från att raka av det faktiskt...det låter kanske konstigt men jag har vant mig vid min "frisyr" eller avsaknaden av en.
Jag tycker att jag ser "sjukare" ut med detta håret än utan. 
Antar att det är en övergång det med.
Jag ska försöka lägga upp lite bilder med jämna mellanrum så ni kan se utvecklingen själv. 
Jag vet att många som går igenom det jag har gjort finner tröst i att se bilder på framsteg, bilder på återhämtning.
Jag vet att jag har gjort det.
Senast igår så googlade jag " hår tillbaka efter cancer". 
Bilderna jag såg va inspirerande och jag vill kunna ge tillbaka det jag fick...därför delar jag nu med mig även om det kanske inte är det roligaste bilderna att ta.
 
Va stolt över vem du är!!
 
Dagens citat:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0