Glömde tabletterna

Jag har redan glömt tabletten för första gången....jag har bara tagit dom i tre dagar...detta kommer säkert att bli bra. 
 
 
Ja dessa trevliga finingarna ska jag ta nu i 5 år. Känns inte speciellt roligt. Jag läste ju anvisningarna denna gången oxå, mindre kul.
Tydligen kan man få alla möjliga biverkningar av dessa oxå. 
Jag är så trött på detta.
 
Jag känner mig väldigt ostabil emellanåt, alltså känslomässigt. Antar att det är rätt vanligt.
Just nu så är jag väldigt rastlös, städar hela hela tiden. 
Jag försöker vara ute och gå och tömma mig på energi. Tyvärr är mina skor helt slut och ett par nya kostar en del. 
Nu sist när jag gick så fick jag några fina blåsor.
Sen vill jag gärna springa, jag blir inte tillräckligt trött av att gå. 
Men min kropp är inte redo för den påfrestningen...jag kände väldigt tydligt det nu sist. 
 
Man gör vad man kan och sen får allt annat fixa sig på nåt sätt. 
 
Nu kallar mammaplikten, middagen gör inte sig själv.
 
 
(Den bistra verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0