Gympa idag

Nu är det dags för gympa igen...för barnen alltså hehe. 
Det är så viktigt att man rör på sig, att man håller hjärtat vältränat. Det är ju trots allt det som gör att du lever...att du finns här nu.
Jag har inte varit ute och gått på ett tag nu och det känns. 
Det känns inte bra, jag sover inte lika bra.
Mina skor va slut så jag måste köpa ett par nya. 
Det blir kanske en tur till Familia eller nåt...se vad man kan hitta. 
Priset för ett par skor är en billig kostnad när man tänkter vad man får för pengarna...man får en frisk och stark kropp. 
 
Jag va på biblioteket idag innan jag tmig tåget till Lund. 
Så nu blir det mer spännande läsning!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0