Dolda fel

Dolda fel.
Efter 2,5 år.
Dolda jäkla fel.

Jag har ett rent samvete iallafall.
Dessa *svordom* människor vägrar alltså att ge sig.
Det jag har liiiite svårt att förstå i den här situationen är:
Hur i hela världen kan man anse att stenar under en presenning är ett dolt fel.
Är man på riktigt då?
Jag känner verkligen att jag inte orkar med sån här skit just nu.
Dom har ringt och terroriserat Viktor ett tag nu.
Idag fick jag nog och ringde upp dem.
Jag sa några väl valda ord och jag va långt ifrån trevlig.
Visst, jag hade kunnat behärska mig och förklarat lugnt och sansat att dom fick vända sig till mäklaren....men när orden inte går in längre...vad ska man säga då? 
Jag va så arg, är fortfarande arg....den här ilskan är inte bra.
Den förstärker känslor som jag inte vill ha.
Den öppnar en jäkla ask som jag bara vill hålla stängd.

På måndag ska jag ringa till mäklaren och reda ut detta. 
Hoppas jag/vi kan reda ut det då.

Nu ska jag fortsätta köra ett par timmar till....än så länge går allt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0