God morgon!!

Den kalla luften blandas med solens värmande strålar.
Fåglarnas kvittrar ett försiktigt god morgon.
Jag njuter av tystnaden med min kaffe i handen.
Blundar och vänder ansiktet mot solen...energin fylls på.




Jag vaknade tidigt idag.
Hörde hur Lava gick ner och satte på tvn. 
Klockan va då 06.30.
Jag ville dra mig...ville helst sova längre.
Sen insåg jag att jag faktiskt va vaken och då kändes det lite dumt att slösa bort morgonen på att ligga i sängen.
Vi sover bort så mycket tid.
Jag borde vara glad att min dygnsrytm är "normal", alltså att jag inte sover till 12 på dagen utan vaknar i tid.
Man får ut så mycket mer av dagen då.

Jag ska visserligen jobba idag så jag va ju tvungen att gå upp för eller senare.
Idag ska jag vara servicevärd för några pensionärer.
Sen ska jag köra ett pass ute i Ekeby.
Jag slutar tidigare än vanligt så det är väldigt skönt. 
Skönt att slippa dom fulla, jobbiga människorna.

Jag önskar er en god morgon och en fortsatt solig och skön dag.

Hej hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0