Hmm.....

Jag förstår att man vill skydda sitt barn.
Jag förstår att det inte är roligt om alla skäller på ens barn och klassar han som "den där jobbiga ungen".
Men snälla snälla....ta ert ansvar som föräldrar.
Om någon tillrättavisar ditt barn och du är väldigt medveten om språk och beteende hos detta barnet....då går du inte hem till den personen (mig i detta fallet) och gapar och skriker.
Det är helt fel tillvägagångssätt.
Det ligger förhoppningsvis i ditt intresse att veta vad ditt barn har gjort, fråga då är du snäll.
Du gör ditt barn en björntjänst när du skäller på personen som tillrättavisar ditt barn medan ditt barn sitter bakom dig och flinar.
Då förstärker du bara det beteendet.
Det är bara sorgligt att du inte inser det själv.
Jag tåler mycket, det gör jag verkligen.
Men när det kommer till mina barn och deras säkerhet så kompromissar jag icke.
Inte för en sekund.
Ser jag att ditt barn beter sig illa så kommer jag att agera...så enkelt är det.
Vill du inte att någon ska tillrättavisa ditt barn....se då till att hålla han borta ifrån lekplatsen...borta ifrån andra barn överlag.
Tråkigt men sant!!!


Idag körde Nova Cross.
Det gick jättebra och hon tyckte det va riktigt kul.
Här är lite bilder.





Innan vi kom till crossbanan så va vi på skateparken.
Jag provade att åka lite till barnens förtjusning.
Vi konstaterade att barn åker MYCKET bättre än vuxna haha.














Det har varit en helt underbar dag med mycket sol.
Jag njuter av varenda lite solstund jag kan få.
Imorgon ska jag försöka masa mig till gymmet.
Det har varit allt för dåligt på den fronten.

Nu ska jag så klart säsong 5 av Greys Anatomy....sen är det natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0