Kalas och kalas

Det är en väldans massa kalas idag.
Ett som Nova ska gå på och ett för Lava att gå på.
Än så länge har jag hämtat hem ett barn och nu återstår det andra. 
Sen ska vi bara vara hemma en liten stund innan vi ska iväg på nästa event.
En försenad inflyttningsfest bär det av till.
Ska bli roligt.


Katterna njuter så fort solen tittar fram.
Det blir snabbt varmt och skönt i uterummet.




Nova myser lite med sina kompisar.
Egentligen får dom inte vara i soffan men Nova passar på när jag inte ser. Då plockar hon upp båda två så hon kan mysa med dom.


Frisyren är fixad inför eventet 👍🏼
Just nu är det en lite tråkig längd.
Jag vill helst inte platta det och spreja...men just nu har jag inte så mycket val 😕

Nu ser jag på klockan att det är dags att bege sig.
Hämta hem en sockertoppad tjej hehe.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0