Trött

Somnade tidigt igårkväll. 
Resultatet av. En god natts sömn = huvudvärk. 
Hur är detta möjligt? 
Det är som att min kropp för ett eget krig mot sig själv.
Motarbetar sig.

Jag planerade att jag skulle till gymmet men nu va man inte lika sugen.
Men envisheten vann denna gången och jag stack dit.
Det va skönt att få tömmas på energi, få svettas lite.
Det är intressant hur snabbt man kommer bort ifrån träningen.
Ena sekunden så är man så totalt inspirerad att man hade kunnat träna varje dag.
Sen i nästa sekund så inser man att man inte varit på gymmet på över en vecka. 
Jag har varit lat senaste tiden...ska försöka ordna upp det.

Idag ska jag jobba riktigt nattskift.
Jag slutar 04.30 på morgonen.
Jag är aningen orolig för detta...det vs mer än ett år sedan jag körde så sent.
Jag önskade att få byta tjänst men det gick tydligen inte.
Så önska mig lycka till ikväll/natt...hoppas att jag inte får några jobbiga personer idag.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0