Uppdatering

Så där....nu är jag hemma igen.

Mina blodvärden va bra.
Blodtrycket va bra.
Syresättning bra.

Så det blev absolut ingenting gjort.
Dom kunde inte göra nåt för yrseln.
Inte heller ville dom göra nåt för blödningarna.
Dom ville att jag skulle vända mig till Martin...så jag fick en tid till honom.
Imorgon kl 09.45 ska jag in och träffa honom.
Roligt när man jobbar till 1 inatt.
Men men...bättre att jag får prata med honom så vi kan komma fram till nåt.
Jag vet att han kommer ta upp alternativet operation IGEN.
Jag kommer säga nej IGEN.

Jag kommer oxå be om att få ett intyg av honom när det gäller mina arbetstider.
Jag fixar inte att köra natt längre.
Nu strävar jag efter dagtid.
Hoppas jag får gensvar av honom och av personalplaneraren på jobb.
Nåt måste hända...NU...helst igår.

Den här veckan kommer jag ha barnen 1 dag. 
Förstår ni...1 enda dag.
Jag mår dåligt bara jag tänker på det.
Jag pratade med Viktor och sa att jag kunde hämta flickorna idag...tar vara på alla små stunder nu för tiden.
Så nu ska jag alldeles strax hämta dom.
Ska viss dom sina nya pass som jag var och hämtade innan...hihi ska bli roligt att se deras miner.

Hej så länge!!!


Va bara tvungen att visa vad Fia bjöd på igår.
Jag säger bara MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0