Vuxenkalas

Då va det över för denna gång...iallafall tills Nova fyller år.
Imorgon är det dags för barnkalaset....Förväntningarna är ganska milda från mig sida...om jag frågar Lava så är det nog lite mer åt det extrema hållet hehe.
Tur att det inte är oftare än så.
 
Det va inte bara Lava som fick present idag.
Jag fick en försenad fördelsdagspresent av mamma, en superfin poncho.
 
 
 
 
Den kommer användas en hel del.
Jag är väldigt förtjust i stickade/virkade kläder.
 
Här kommer lite bilder från dagen:
 
 
 
 
 
 
 
Den här fina buketten fick jag av Kewin och Linn.
Jag bockar och bugar.
Jag har på senare dar lärt mig uppskatta dessa vackra ting.
 
 
 
Det blev som sagt en del presenter idag.
Lava va jättenöjd och glad för alla saker hon fick.
 
 
 
Vi hade tur med vädret oxå ☀️
Nu känner man verkligen värmen i luften...underbart.
 
 
Uterummet är verkligen helt umderbart att vara o nu när solen värmer på.
Snart har jag fått det precis som jag vill ha det.
 
 
Den här vackra skyddsängeln fick jag av Eva.
Tack så jättemycket...verkligen!! 
 
Nu ska jag hålla kväll.
Stort tack till alla som kom idag...Det blev en bra dag ☀️
 
Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0