Zumba



Då va det dags för lite zumba.
Det ska bli riktigt kul även om min kondition inte är vad den va innan.
Man måste börja nånstans eller hur!!

Funderar på om jag ska köra lite löpning  också efteråt. 

Jag har haft dessa nya tabletterna nu i mer än en vecka.
Mina slemhinnor är katastrof för tillfället.
Martin varnade mig för detta men som vanligt så tänker man inte på det förrän det händer.
Ögonen kliar.
Näsan blöder eftersom den är jättetorr.
Halsen gör ont även om jag försöker dricka mycket vatten.
Jag tuggar tuggummi som en galning vill jag tillägga.
Igår fick jag jätteont i magen, ungefär som ägglossningssmärta.
Nu vet jag om att det inte kan var ägglossning så då blir man såklart lite konfunderad.
Än så länge har jag inte kännt av några vallningar så det är jätteskönt. 
Det underlättar ganska mycket när jag kör som ni säkert förstår.

Idag ska Nova få sin vaccination.
Hon ska vara på BVC kl 14 och jag börjar jobba 14.39.
Det gör så så ont i mig att veta att jag kanske inte kan vara med henne när hon får sprutan.
Jag hatar verkligen detta.
Jag vill vara där när min lilla tjej får ont.
Jag vill vara där som hennes stöd när hon blir ledsen.
Usch säger jag bara.

Nu ska jag in på zumban.
Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0