Älskade barn!!!

Dagen har varit lång men väldigt rolig.
Det blev ett lyckat bowlingkalas och Nova va jättenöjd.
Hon började genast leka med sina presenter när vi Kom hem.
Man märkte att hon verkligen njöt av att få vara i fokus.
Superkul men samtidigt sorgligt...man vill ju att hon ska få vara i fokus lite oftare än en gång om året.

Här är lite bilder från dagen:

Som förälder njuter man verkligen av att se sitt barn fröjdas.
Deras skratt är som balsam för själen.
Deras glittrande ögon får hjärtat att slå fortare.
Dom är mitt allt.

Nästa vecka är det Viktors tur att ha barnen.
Mitt hjärta gråter redan men jag måste försöka vara stark.
Det kommer vara otroligt tomt.
Jag får sysselsätta mig med träning och studier så länge.
Träningen har blivit förbisedd den här veckan...har haft så mycket att göra.
Men snart är jag igång igen.

Barnen mumsade på pizza till middag/kvällsmål.
Jag gjorde en god böngryta till mig själv.
Den blev aningen stark...därav pizza till barnen ☺️

Nu kallar sängen så jag ska vara duktig och lyssna.

Så god natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0