Bjuvskalaset

Många karuseller senare ligger barnen i sina sängar och jag i soffan.
Fötterna är trötta efter mycket vandrande genom "festivalen".

Viktor och Sofie kom ner lite senare och åkte lite karuseller med barnen.
Värmen hade tagit mycket av vår energi så vi gick hem strax därpå.
Men innan vi gick hem så va vi och handlade lite gott gott till fredagsmyset.
Man kan tro att barnen skulle glömma bort det eftersom vi hade varit på tivoli och allt...men icke sa Nicke!!
Det sitter i ryggraden hehe.

Barnen mumsade på godiset och jag gjorde lite juice till mig själv.

Imorgon är en viktig dag.
Det är vår älskade Novas födelsedag....hon fyller hela 6 år.
Hon fick sin första present med posten idag.

Min och Saras gamla dagisfröken skickade en slant och ett fint kort till henne.
Hon blev väldigt glad förstås men samtidigt frustrerad att hon inte hade haft med sig slanten nu när vi va nere på festivalen hehe.
Inget sparande här inte.

Så imorgonbitti ska jag och Lava gå upp extra tidigt och sjunga lite för Nova.
Jag har köpt en pyssellåda som hon ska få när hon vaknar.


Tänk att det redan har gått 6 år sen jag höll henne i min famn för första gången.
Det finns ingen större kärlek för mig än den jag har för mina barn.

Nu säger jag God natt!!
Klockan har slagit den magiska timmen och nu är det dags att nanna.

Hoppas Nova blir glad för sin pyssellåda ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0