Det närmar sig

Jag kisar mot solen.
Den värmer mig och ger mig den där känslan av att inget är omöjligt.

Snart är jag där, en ny era påbörjas.
Som ni vet är jag en person med väldiga kontrollbehov, dom behoven sätts på prov nu.
Just nu är det många saker runt omkring mig som jag absolut inte kan påverka....det stör mig ofantligt.
Men det är samtidigt nyttigt för mig...för livet går inte att kontrollera.
Livet är fullt av förändringar och äventyr...detta är ett av dom.

En del av mitt liv håller på att avslutas medan en annan del börjar.
Det är sorgligt, jag kommer sakna vissa delar.....men detta är något jag måste göra.
Jag måste gå framåt i livet.
Jag har stått stilla alldeles för länge.
Vissa delar i livet måste man släppa för att kunna fortsätta i rätt riktning.
Det betyder inte att man gör det lättvindigt eller utan sorg i hjärtat...men man gör det ändå.
Inte för att man vill utan för att man måste.

Nu ser jag ljuset.
För första gången på en väldigt lång tid.
Det känns underbart.
Jag har hittat rätt fokus...på rätt saker.

Imorgon är jag ledig...dagen ska spenderas med min underbara Fia och mina fina tjejer.
Det lär bli en bra dag imorgon.
Nu måste jag lägga mig...jag försöker få in lite rutiner att jag ska lägga mig vid 22 tiden.
Det är det enda som kommer ge mig möjligheten att slippa sömntabletter.
Att hitta en egen sömnrytm.

Så god natt och Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0