Förberedelser

Hjärnan går på högvarv.
Har jag nu tänkt på allt?
Vad har jag glömt?
Är jag tillräckligt förberedd?

Imorgon tar jag mitt första steg innanför dörrarna till mitt nya liv.
Det känns nervöst men helt fantastiskt.
Jag vill detta så himla mycket.
Jag vill ha förändringen.
Jag vill se mitt liv med nya ögon.

Idag blev det en fullspäckad dag med allt från massage till boklån.
Jag har fått min litteraturlista med böcker jag ska ha till kursen.
Jag lyckades fixa hem 5 st och reserverade dem andra.

Jag ordnade även mitt skånekort.
Så nu kan jag låta bilen få en välförtjänt semester hehe.

Som jag nämde innan så va jag på massage i förmiddags.
Det är inte en sån där "å va avkopplande detta är" massage...snarare en "aj aj aj" massage hehe.
Det gör underverk för min kropp iallafall och jag är så otroligt tacksam att jag blev introducerad för Dan.
Jag kände mig lätt som en fjäder när jag gick därifrån och min huvudvärk va som bortblåst.
Jag gick faktiskt nästan direkt till gymmet.
Tömde kroppen på den sista energin och njöt av värken som spred sig i kroppen på väg hem.
Jag konstaterade att jag har kommit förbi den där jobbiga perioden nu när jag tycker att det är jobbigt att ta sig till gymmet.
Nu längtar jag dit.

Helgen va riktigt kul.
Jag och Romina va på Pinchos och åt en efterlängtad middag.
Det blev en eller två mochitos oxå.

Tack min fina syster för en perfekt kväll.
Det va precis vad jag behövde.

Nu sitter jag i soffan och mumsar på romerska bågar.
Lava gick precis in och lade sig i min säng.
Hon har på senaste tiden tyckt att det har varit lite läskigt på sitt eget rum och jag sover betydligt bättre med lite sällskap...så det gör absolut ingenting.
Igår va det Nova som kom in hehe, då va det mardrömmar som va orsaken till kvällsbesöket.

Men iallafall så säger jag god natt nu.
Jag ska borsta mina tänder och krypa ner under täcket.
Får se hur mycket sömn jag får...många tankar som snurrar i huvudet.

Avslutar med en rolig bild på Lava.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0