Träning

Då va första besöket på en väldigt lång tid avklarad.
Det blev inget pass för mig....kände att jag behövde starta lite lugnare.
Så jag körde lite maskiner och medicinboll.
En kvarts kondition fick räcka.
Det kändes jättebra att vara igång igen.
Det är precis detta jag behöver just nu....att fokusera på mig själv.
Fokusera på min hälsa.
Fokusera på min kropp.

Imorgon är det jobb igen...men innan dess blir det en fika med Eva inne i stan.
Tänkte att jag skulle försöka träna lite innan dess men nu blev saker och ting ändrade så det blir nog efter jobb istället.

Barnen är som sagt i Spanien nu....jag saknar dom galet mycket.
Jag försöker behärska mig så jag inte terroriserar dom allt för mycket hehe.
Mammahjärtat värker men jag vet att dom har det bra hos Farmor ❤️❤️

Nu är det snart dags för sängen men först ett avsnitt av Game of Thrones ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0